Здравейте наскоро си купих алфа 147 1.6 тс няколко месеца вървеше идеално но след като монтираха газовия инжекцион както си карах светна чека колата загуби мощност и заработи на три цилиндъра отидох в сервиза казаха че свещите са за смяна смених ги но ефекта е нулев оказа се че до четвърти цилиндър не стига ток до бобината разменях и бобини но едно и също от 1 до трети цилиндър работят 4 не моля помогнете какво може да е
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с четвърти цилиндър алфа 147 1.6 тс
Collapse
X
-
На единия от двата извода на всички бобини трябва да има +12V. Другите изводи се комутират от ECU-то към шаси. Трябва да се проверят тези вериги за въпросната бобина и ако са наред, то е вероятно проблемът да е в самото ECU (дефектирал комутатор за 4-ти цилиндър).
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от Станислав Цветанов Покажи съобщениеКолеги своите са Денсо разменяхмеги на други цилиндри и работят. Малко помощ с комутатора каде точно се намира в колата
На единият извод на бобината трябва да има постоянно +12V а на другият импулси от съответния комутатор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Изключи куплунга на бобината, подай само на контакт и виж дали имаш на един от пиновете +12V. Ако ли да, подай на единия от изводите на бобината +12V и ако на другия извод имаш +12V значи 90% не е бобина. Отиваш на комутатор, но преди това си провери дали ако си откопчавал куплунг на ЕКУ-то не си прищипал някой извод. Едни майстори го бяха направили на една кола и добре, че е TS 156. Там тя вървеше без една бобина
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИзключи куплунга на бобината, подай само на контакт и виж дали имаш на един от пиновете +12V. Ако ли да, подай на единия от изводите на бобината +12V и ако на другия извод имаш +12V значи 90% не е бобина. Отиваш на комутатор, но преди това си провери дали ако си откопчавал куплунг на ЕКУ-то не си прищипал някой извод. Едни майстори го бяха направили на една кола и добре, че е TS 156. Там тя вървеше без една бобина
Но това води до малко по-лоша работа на мотора и не се препоръчва да се практикува освен, ако не се налага.
Най-добре е да се открие и отстрани причината за проблема с 4-ти цилиндър.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко е CF2 може да върви и без 2 бобини, стига да са здрави тези, които палят големите свещи.
Но това води до малко по-лоша работа на мотора и не се препоръчва да се практикува освен, ако не се налага.
Най-добре е да се открие и отстрани причината за проблема с 4-ти цилиндър.
Comment
-
пробвай да проследиш от къде са взели сигнал за оборотите газаджийте,може да се е прекъснал кабела за бобината след тяхната намеса.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениепробвай да проследиш от къде са взели сигнал за оборотите газаджийте,може да се е прекъснал кабела за бобината след тяхната намеса.
Comment
Comment