Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с четвърти цилиндър алфа 147 1.6 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с четвърти цилиндър алфа 147 1.6 тс

    Здравейте наскоро си купих алфа 147 1.6 тс няколко месеца вървеше идеално но след като монтираха газовия инжекцион както си карах светна чека колата загуби мощност и заработи на три цилиндъра отидох в сервиза казаха че свещите са за смяна смених ги но ефекта е нулев оказа се че до четвърти цилиндър не стига ток до бобината разменях и бобини но едно и също от 1 до трети цилиндър работят 4 не моля помогнете какво може да е

  • #2
    На единия от двата извода на всички бобини трябва да има +12V. Другите изводи се комутират от ECU-то към шаси. Трябва да се проверят тези вериги за въпросната бобина и ако са наред, то е вероятно проблемът да е в самото ECU (дефектирал комутатор за 4-ти цилиндър).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Ще пробваме и това дано се оправи

      Comment


      • #4
        Колеги своите са Денсо разменяхмеги на други цилиндри и работят. Малко помощ с комутатора каде точно се намира в колата

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Станислав Цветанов Покажи съобщение
          Колеги своите са Денсо разменяхмеги на други цилиндри и работят. Малко помощ с комутатора каде точно се намира в колата
          Комутаторите са вградени в ECU - то.

          На единият извод на бобината трябва да има постоянно +12V а на другият импулси от съответния комутатор.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Изключи куплунга на бобината, подай само на контакт и виж дали имаш на един от пиновете +12V. Ако ли да, подай на единия от изводите на бобината +12V и ако на другия извод имаш +12V значи 90% не е бобина. Отиваш на комутатор, но преди това си провери дали ако си откопчавал куплунг на ЕКУ-то не си прищипал някой извод. Едни майстори го бяха направили на една кола и добре, че е TS 156. Там тя вървеше без една бобина

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Изключи куплунга на бобината, подай само на контакт и виж дали имаш на един от пиновете +12V. Ако ли да, подай на единия от изводите на бобината +12V и ако на другия извод имаш +12V значи 90% не е бобина. Отиваш на комутатор, но преди това си провери дали ако си откопчавал куплунг на ЕКУ-то не си прищипал някой извод. Едни майстори го бяха направили на една кола и добре, че е TS 156. Там тя вървеше без една бобина
              Ако е CF2 може да върви и без 2 бобини, стига да са здрави тези, които палят големите свещи.
              Но това води до малко по-лоша работа на мотора и не се препоръчва да се практикува освен, ако не се налага.

              Най-добре е да се открие и отстрани причината за проблема с 4-ти цилиндър.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ако е CF2 може да върви и без 2 бобини, стига да са здрави тези, които палят големите свещи.
                Но това води до малко по-лоша работа на мотора и не се препоръчва да се практикува освен, ако не се налага.

                Най-добре е да се открие и отстрани причината за проблема с 4-ти цилиндър.
                7.3.1 не позволява този режим, всяка бобина си е за цилиндъра!

                Comment


                • #9
                  пробвай да проследиш от къде са взели сигнал за оборотите газаджийте,може да се е прекъснал кабела за бобината след тяхната намеса.
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                    пробвай да проследиш от къде са взели сигнал за оборотите газаджийте,може да се е прекъснал кабела за бобината след тяхната намеса.
                    Тук си много прав. А може и централата на газта да ебава нещата.

                    Comment


                    • #11
                      Колеги благодаря за съветите но след толкова опити се оказа че има изгорял клапан в 4 цилиндър

                      Comment

                      Working...
                      X